Söndag

Känner verkligen idag att jag har jobbat 6 dagar denna veckan, börjar bli trött i huvudet..
Men man ska inte klaga, jag har ju iaf ett jobb att gå till.
Nästa vecka jobbar jag dessutom bara tre dagar så jag har lite ledighet att se fram emot..

Va i min helt underbara lägenhet imorse och tittade när pappa la golv, nu är det bara hallen kvar!
Det är sjukt va fin den blir, och hur mycket golv gör för utseendet egentligen!
Fast de behövdes visst 5 paket golv mer än vad vi trodde (ops) inte roligt för plånboken, men men vad gör man inte för att bo snyggt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 extra paket bubban, vi ska ju lämna tillbax två =)

2009-09-08 @ 22:08:43
Postat av: Anonym

1 extra paket bubban, vi ska ju lämna tillbax två =)

2009-09-08 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0