Träning!?

Tro det eller ej men igår var jag på core+spinning!
Har inte varit på spinning på kanske två år, hade nästan glömt bort hur ont de gör i arslet men det kommer jag ihåg idag ska ni veta!
Men det var helt underbart skönt efter. Att faktiskt ha gjort något vettigt för en gångs skull, nu hoppas jag komma igång lite bättre med träningen. 2 dagar i veckan. MINST. Gärna mer :)

Jobbar på Saabmuseét hela denna veckan, trevligt med lite ombyte från vad jag brukar göra nu förtiden.
Men det kan allt bli lite föör lugnt här också...

Ikväll ska jag och Sebbe hälsa på hans syster och deras lilla nykomlig, en flicka fick dom i fredag. Har inget namn än men det kommer väl :) Spännande och se hur resultatet blev!

Nu: ringa tandläkaren och boka nytt besök för att laga en tand, usch vad jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Är du på friskis?

Träna ihop nån dag?

2009-10-27 @ 21:55:22
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0