Saturday

Har ingen känsla för vad det är för dagar längre, när man jobbar timmar så tar man allt man får och jobbar mest konstiga tider.. Och så mest helger så de känns som helg när man är ledig en vardag sen.
Men själva lördagen har ju alltid en speciell glans ändå för då är de flesta andra också lediga.

Jobbar på museét idag, trevlig omväxlig faktiskt, fast nu börjar man längta tills klockan blir fyra.. Vart bjuden till Tom och Fanny på middag men tyvärr bröt Tom fingret fick jag nyss höra så det blir nog ingen middag vid fyra direkt, stackaren! Jag fär väl laga till honom istället :)

Har tagit bilder på lägenheten också, jag lovar att lägga upp inom snar framtid. Är verkligen kass på att lägga in mina bilder.. Måsta bättra!

Men annars ikväll blir det att göra klart inbjudningskort, hälften kvar bara.

Först: putsa bilar.

/linnssy


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ser fram emot lite bilder. =0)

2009-10-17 @ 23:11:58
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0