Öm

Det gick allt rätt bra med sprutorna igår, gjorde nästan inte ont. Är bara lite öm i armen idag men annars helt okej.
Det känns ju bra så man slipper oroa sig för de 4 som är kvar.. :)
Fick mer jobb denna veckan också, istället för en dag så blir de fyra, jag är väldigt nöjd med det.
Dessutom så kom lönebeskedet också och då blev jag också glad, jag jobbade ju massor i september och det sa allt klirr i kassan! NÖJD

Idag verkar det det blir en lugn dag, inget på schemat för ikväll speciellt.. Det ända är väl att ta en extra lång promenad med Atlas och sen kanske försöka få in honom i duschen :)

Nu ska jag ta mig lite pannkakor till lunch!
Trevlig torsdag på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0