Angelina

Det vad var namnet blev på den lilla hårigaste bebis jag har sett! Som ett litet troll :)
Att människor är så små det fascinerar mig varje gång jag träffar en nyfödd.. så otroligt smått och gulligt!
Fast jag blir också rädd för vilket jobb och ansvar det är att ha bebis! Du kan ju inte direkt ta en paus :D

Har bytt ut våra dörrar nu också i lägenheten, blev superfint förstås. Köpte även nya handtag i silver så att de matchar resten :) Köpte en grymt snygg spegel också igår att ha i hallen ovanför våra skoskåp, kände mig lycklig när vi höll upp den för att testa. SKITSNYGGT blev det, linn är väldigt nöjd.
Det är fortfarande väldigt dåligt med bilder, men jag har iaf en anledning och det är att datorn har kraschat som bilderna ligger på så jag (pappa) jobbar hårt på att få det fixat.

Nu ska jag bara köpa lite kuddar till soffan och till sängen, ska börja med denna underbara till våran säng. Jag bara älskar den


Kommentarer
Postat av: Malin

det var väl typiskt :P japp jag har köpt på friskis nu

2009-10-28 @ 11:54:39
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet väl att jag inte missar ett tillfälle att se Martin Stenmarck;) Var det första jag såg när jag kom hem igår kväll.. haha

2009-10-28 @ 13:18:08
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0