Trött

Känner mig sådär riktigt höst/november/mörker trött och hängig.
Det blir så fort mörkt och jag har smått ont i huvudet hela tiden.. Jätte tråkigt är det just nu.
Kylan kommer också och chockar och det värker i hela kroppen för man spänner sig så..
Man måste försöka fokusera på det som är roligt så att man itne blir hel deppig.
Just nu är det ju förstås mycke bröllop och inredning vilket är något man bara älskar!
Sen har ju jag och Sebbe en tre veckors resa i januari till Indien som säkert inte kommer sitta helt fel heller :)
Längtar mest efter ljus och värme.

Nu ska jag hämta mannen i mitt liv och bara åka hem och mysa ner under en filt framför tvn, tända ljus och mycke kärlek de kommer sitta fint ikväll. Jag älskar Sebastian så mycket att jag kanske spricker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0