Min lugna fredagsmys kväll..

Måste berätta för er om min fredag!
Tar hela alltet från början :)

Jobbade en kort dag på Eurosko, 12-16 med jackie. Trevligt som vanligt.
Fanny kom till jobbet strax innan jag slutade vi skulle fika och kolla i affärer efteråt.
De gjorde vi och det var mycket mysigt, espresso house sviker aldrig.
Köpte t.o.m en jacka på VeroModa! Nöjd.

Jag har bestämt med Sebbe att vi skulle ha mys kväll och kolla på Idol. Fanny och Tomme skulle också vara med, jag var jätteglad för jag hade verkligen väntat på denna fredagens i slappens namn.
Vid kvart över 18 så sa Fanny att hon skulle hämta Tomme, så jag betsämde att vi skulle titta på Twilight innan idol för att ha något att göra.. Så vi bestämde att jag skulle sätta på filmen innan dom kom för hon visste ju redan början ;)
Så där satt jag ensam och tittade.. lugnt och stilla var det, när det hade gått sådär ca 40 min så tänkte jag vart fasen är dom?! Hur lång tid kan det ta egentligen? Men så orkade jag inte bry mig att ringa för jag tänkte att dom skulle köpa godis också och det kanske tog längre tid bara....

Men så helt plötsligt plingar det på dörren. Jag tänker på mig själv, va jobbigt fanny är som plingar när hon bara kan gå in!!! (smått irriterad) Sen så är det ju ingen som kommer in så jag pausar och går ner för att öpnna ändå..
Gissa vilka som står där då? Jo Cilia, Prity, Brighty och Gunilla! HELT OVÄNTAT
Så säger dom att det blir ingen Idol för fröken idag utan det är bara att ta med sig sitt smink och komma med dom!
SURPRISE!
Sen får jag ögonbindel i bilen och så åker vi i ca10 min.
Kommer fram till Vänersborgs vattenpalats!
Där alla mina underbara tjejer väntar!
Så glad man kan bli!
Dom hade hyrt hela stället!!!!!
Så vi började med att dricka vin i relax-avdelningen, ansiktsmasker och bubbelpool!
Hur mysigt som helst, sen blev det lite frågor om mig, som Jenny vann! :D
Sen tog vi fram våran barnsliga sida och åkte massa vattrutschkana och lekte i poolerna!

Gjorde oss iordning och åkte hem till huset och åt pizza, charader, guitar hero och pratade!
Kunde inte blivit en bättre möhippa!

Tack
Fanny
Jenny, Malin, Ammer, Emma, Petra, Cilia, Príty, Britghty, Anna och Gunilla!

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad roligt Linn! Jag önskar att jag kunde varit med. Nu närmar det sig gumman :) Är så glad för din skull! Kramar

2009-11-08 @ 23:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0