Sunday

Varje söndag kväll blir jag så himla godis-sugen, sitter bara och tänker på vad man ska kolla på tv:n och vad man kan snaska på till.
Idag har jag ingen aning om vad jag är sugen på, men sugen det är jag minsann.
Aja måste ändå bättra mig på att stå emot :)

Nu blir det en ny vecka, arbetslöshets vecka typ. Nej men jag jobbar faktiskt 3 dagar denna veckan, det är mer än vad det flesta har. Måste hålla mig positiv så gott det går.
Det är ju iaf jätte roligt att jobba i en skobutik! Inte minst för att man blir sugen på att köpa minst fem par varje gång hehe..

Imorgon bär det av till veterinären med Atlas, stackaren har börjat tappa lite hår här och där. Jag blir orolig för min lilla bebis. Men som tur är fick vi en tid snabbt, jag gillar när det jobbar rätt människor på rätt ställen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0