Jobb vecka!

Har haft jätte mycket jobb denna veckan, 6 av 7 dagar, toppen!
Har jobbat på alla möjliga ställen också så det har inte direkt varit långtråkigt. Innovatum Science Center, Linbanan, Euroskor och Saab museét. Hela faderullan på en vecka.

Har börjat rida det där islandstoet i veckan också som jag skrev om för ett tag sen. Lilla Fluga som hon heter, jätte söt :)
Skönt att rida lite mer regelbundet igen! I torsdag red vi ut i skogen, jätte härligt väder och TÖLT vad underbart det är! Var jättelänge sen på en tur som jag töltade, men det är ju så roligt och bekvämt hehe.

Veckan som kommer behöver jag vekligen ut och shoppa. Lönen kommer ju imorgon som är mycket välkommet, har verkligen saknat att ha pengar! Behöver något att ha på mig när min syster yster tar studenten. Det är ju så himla snart också, tiden flyger iväg! Vill helst hitta mig en söt klänning, som man även kan använda i sommar.
Tänkte dra med mamma till torp på fredag och kolla, va sålängesen jag var ute i affärer med pengar i plånboken också så det kanske blir lite mer än en klänning hehe.

Ska kolla på ännu en lägenhet imorgon också, gu va roligt det är att gå på lägenhetsvisningar. Jag är så nyfiken som person också så det passar mig perfekt, kanske jobb som mäklare vore någonting? =D

Nej nu ni måste jag plugga naturkunskap, sista provet imorgon och jag vill ju vara välförberedd!!
Trevlig söndag på er! /linnssy

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas du hittar en lägenhet snart. =0)

2009-05-24 @ 13:34:41
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Nicole

Läste precis din kommentar på min blogg. =0)

Jo, känner mig väldigt vuxen nu, haha! Men kommer bli skönt med hus å egen trädgård som Melvin kan roa sig i. Blir perfekt. =0)

Dieten är inte specielt spännande. Man ska leva på en å samma soppa till alla måltider i 7 dagar.Fast den är helt okey så man lider inte jättemycket. Haha! Började idag så det ska bli roligt att se när mn märker resultat.

2009-05-24 @ 13:39:19
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hehe, ja visst kan vi göra det. Fast dieten håller ju inte på i all evighet så jag kan unna mig en kaka. =0)

2009-05-24 @ 21:32:02
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0