Vill ha ny design...

Jag vill ha en nya design här på bloggen, eller ja en ny header rättare sagt..
En sån där fin med bilder och sånt. Men jag är ur-dålig på sånt.
Och sen man inte jobbar på museét längre har man inte heller tid att bara sitta och pilla tills de blir något..
Någon som vill/kan hjälpa mig med en fin header?!

Idag börjar det riktiga semesterjobbet, usch fy f*n för att gå till jobbet idag.
Dessutom har jag sju långa veckor framför mig. PUST
Det är speciellt svårt när det är en dag som denna, när det kommer regna blir det lättare.
Men jag kanske hinner ut och bada ikväll ändå, det är ju definitivt badväder idag, och jag har ju inte ens doppat mig iår än, skandalöst!

Off to work.
Ha en bra dag i solen, töntar :D

Kommentarer
Postat av: sabaa

jag kan göra en header till dig om du vill =)

kolla in min blogg och inlägget "photoshop" där finns mitt jobb =)

2009-06-29 @ 18:54:39
URL: http://shiniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0