Sommarvärme

Idag kom värmen tillbaka! Underbart!
Man blir så glad när man vaknar och dagen blir så mycket lättare lyckad..
Fast idag behövde vi som sagt flytta ut alla grejer från sebbans garage, jag var inte mycket till hjälp eftersom det var mycket tunga grejer, och smutsigt USCH :D
Men Sebbe var duktig och jobbade på stenhårt i värmen och det blev mycket gjort. Hejja!
I övrigt har vi njutit av värmen och varandras sällskap, nu sitter jag hemma och inte tittar på morden i midsummer.

Solen ska hålla i sig bestämmer jag, för på torsdag ska jag och Sebbe till Kolmården och då vill vi ha bra väder!

Brukar inte lägga ut så mycket bilder på mig själv men här får ni en på mig imorse för att jag var såå glad över det bra vädret, dock tagen med mobilkameran :)




Nu ska jag lösa korsord i Vecko Revyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0