onsdag 3 juni 2009


Även om jag har varit ledig idag har det inte riktigt känts så!
Så mycket att göra, så lite tid.
Min syster Fanny tar ju studenten på fredag och det är mycket som skall hinnas med innan dess.
Speciellt städning.
Usch va mycket det är som ska städas hela tiden.. tråkigt är det också..
Men nu är dte rent!
Hade visst sagt att jag skulle baka kakor till studentkalaset också, damn it..
Det var bara att sätta igång att baka då. Men när det är klart är man alltid väldigt nöjd, och ni ska ni bli lite läskade också och precis som jag lovade i förra inlägget får ni en alldeles färskt bild på mitt underverk!!

Varsågoda:



GOTT VA?! :)
Oj då, det saknades visst i ett hörn, men jag lovar, jag var inte ensam när det provsmakades hehe.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Mmmm, ser smarrigt ut!

2009-06-04 @ 18:25:12
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0