Mini semester!

Imorgon bär det av, vi ska ha våran lilla mini semester på 4 dagar.
Det ska bli skönt även om det inte är så länge...

Imorgon tiidigt i ottan ska vi bege oss till Norrköping och Kolmården över dagen!
Jätte spännande, jag var där för längesen när jag var mindre och jag kommer ihåg hur kul det var! Jag och Sebbo är riktigt djurälskare också så det blir allt kul.



Sen efter en heldag där ska vi vidare till oskarshamn och hem till min moster, morbror och kusiner. Sebbe har ju aldrig varit där heller så det blir spännande för honom med. Där ska vi se till att bara slappa och njuta.
Hoppas vädret håller i sig heela långa helgen, även över östkusten :)



Blir nog inte så mycket blogg under helgen om ingenting över huvudtaget kanske tyvärr.
Men jag lovar att lägga in bilder på resan till veckan!

Nu måste jag packa klart det sista sen sova för det blir upp vid 04.30!
Ha en trevlig helg!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0