love is the thing


Idag då har jag och sebastian varit förlovade i tre dagar, och det känns fortfarande lika bra!
Om inte annat för att man får ha en super duper snygg ring på fingret :)
Jag förstår om ni vill se men jag har ingen kamera hemma att ta med så det får vänta, den som väntar på något gott... hehe..
Va vuxet det känns för oss nu, förlovade och lägenhetsägare nästan på samma gång.
Känns nästan lite galet :D
Var igår och handlade nytt golv till lägenheten, super fint grått från bauhaus!
Sen var vi på Ikea och letade efter inspiration och saker, och det finns ju endel grejer man vill ha där. Hittade matbord och tv-bänk. Men det får vänta tills vi har släpet med oss och någon stans att göra av det också såklart.
Vi får nycklarna 1 juli och just nu känner det jätte länge men jag vet ju att det bara är nåågra dagar kvar..

I helgen är det midsommar.
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, men det lutar åt Grebbestad. Underbara Grebbestad.
Hoppas på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0