JUNI

Då var det dags för juni igen, tiden går så himla fort!!
Dagarna bara rullar iväg.
Blir så arg på mig själv för jag LOVADE mig själv att jag skulle bli bättre på att ta med mig kameran, men har det blivit så? Nej.
För att ge mig själv ett utlimatum att komma igång ska jag LOVA att i nästa blogginlägg jag skriver så ska det vara en bild i, en nytagen bild i!
Så då var den biten avklarad.

Hur bra väder som helst, idag med. Lovely
Dock blev jag inringd till jobbet, men vad ska man göra. Pengar på kontot vill man ju ha!
Fick också veta att jag och Sebbe har en vecka ledigt tillsammans på heela sommaren, (woho)

Nu ska jag upp till sängen och läsa, började ju på trean i Twilight serien igår och 2 timmar bara sprang iväg!
Så det är bäst att förbereda sig och hoppa tidigt i säng :)
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Sofie

menar du att du har fått schemat?! Eller bara från euroskor..?

2009-06-01 @ 23:20:13
URL: http://sofiehelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0