22 juni

22 juni redan, tiden flyger iväg!
Nästa vecka får vi lägenheten! Det ska bli såå roligt att få börja renovera, ska lova er att jag ska ta för och efter bilder!
Sånt ar ju också alltid roligt att ha hemma. Så man kan kolla tillbaka på hur duktig man var :)

Har jobbat idag fast jag skulle vart ledig, men jag behöver alltid mer pengar så dumt att tacka nej.
Men det var motigt när det var så underbart väder ute.
Hoppas det håller i sig nu bara.

Jag och Sebban har varit grymt duktiga idag och varit ute och joggat.
Vi båda har verkligen urusel kondition och vi behöver verkligen detta. Plus att man vill ju försöka hålla formen över sommaren. Det svåraste i början här nu blir ju bara att man ser till att jogga minst 2 dagar i veckan..
Det är alltid tuffast i början.
Jag ska dessutom skära ner på så mycket onyttigheter som jag bara kan.

Imorgon ska jag hjälpa Sebbe att städa hans garage, han har ju sagt upp det nu när han inte längre behöver det och han måste vara ute innan 1 juli, och nästa vecka då har vi garanterat fullt upp med annat så lika bra att ta de nu.
Sen ska vi inte glömma att vi ska njuta av att vi är lediga lite tillsammans. Det är så sällan tyvärr.

Nu ska jag mysa ner min i sängen även om det är tidigt, men ska ligga och kolla på min favorit serie, vänner förstås, och bara ha de gottit.

Sov gott - linnssy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0