Välkomst möte

Japp, idag har jag och Sebbe varit på välkomstmöte i vårat nya borätt förening, HSB päronträdet :)
2½ timma lång om allt från himmel och jord, sophantering och festarrangemang.
Mycket trevligt, tyvärr är det ju så att alla i våran hus är pensionärer så allt händer på dag tid typ senast kl 15 så det är inte mycke som vi kan vara med på eftersom vi båda jobbar men vi får försöka.
Alla var iaf jätte trevliga och vi fick en jättefin blomma också!

Nu har jag kommit hem och ätit en jättegod middag, tack mamma.
Ska sedan faktiskt ta och lägga mig i sängen för jag är helt utmattad och titta på ett par SATC avsnitt och slumra till, det är underbart.

Men först och främst kom veckorevyn idag och det tar ju minst en timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0