Staveredsgatan here we come!

Idag fick vi nycklarna!!
Det känns nästan lite overkligt faktiskt :)
Var där och kollade sen och dom hade städat så fint, det är så skönt när det finns bra människor och bara det att man slipper städa upp annans skit.
Så nu är det bara att sätta igång med all renovering! Mycket som ska göras.. men vi ska faktiskt ta det lugnt och inte stressa utan sträva efter ett bra resultat istället. Så det kommer nog ta ett tag innan det blir inflytt..
Men för arbetet är också kul, se hur det förvandlas till våran lägenhet!

Kom precis från jobbet och ikväll blir det "min stora kärlek" gick på 6:an och jag känner att det låter som en bra idé idag för jag har inte så mycke ork kvar.

Känner att jag vill lägga upp en bild idag men jag visste inte vilken jag skulle ta, så ni får en på typ världens minsta räka som låg bland räkorna vi åt på midsommar :)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh, va roligt! Hoppas det blir bra när det är färdigt. Är det en hyres eller köpelägenhet? Å hur många rum? Nyfiken Kram

2009-07-01 @ 20:32:02
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0