Mm lördag

Ännu en ledig dag, va underbart det är säger jag återigen :)
Sov ända till 11 idag, helt däckad!
Känner bara att jag har ont i halsen idag och jag vill verkligen inte bli sjuk. Jobbar sex dagar nästa vecka så det går liksom inte ihop med mina planer!
Men jag ska leva på halstabletter och mycke sömn denna helgen ut nu så kanske det går över.
Nu ska jag snart till Överby, väntar bara på min personliga taxi och sällskap. Fast egentligen ska jag inte shoppa får jag har vääldigt lite pengar kvar denna månaden. Men men det kan man inte tänka på hela tiden :)

Var ute i mammas blomlåda och tog lite kort härromdagen för liljorna är helt fantastiska nu



Tänkte att bilden kunde pigga upp lite såhär i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0