Ledig fredag

Åh va det är underbart att vara ledig!
Idag har jag och Sebban varit i lägenheten och börjat ta ner lister och handtag och sånt. Fick även in våran nya diskmaskin! Superfint blev det.
Jag har varit olydig och inte tagit bilder, men jag ska ta med min kameran nästa gång så man får lite för och efter bilder. Nu får man inte helt före men det får gå bra ändå :)
Så skönt att ha kommit igång iaf, för det är ju så mycket som ska göras! Längtar bara mest tills det blir klart. Kommer bli rå snyggt det är jag helt säker på!
Nu har jag lovat Sebban att följa med på någon typ bilgrej, bra fästmö som man är :)
Så jag ska göra mig iordning lite så jag ser okej ut.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll ni också!!

Kommentarer
Postat av: Sebbooo

Vi är bäst =)

2009-07-11 @ 00:31:39
URL: http://www.garaget.org/tequila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0