Kökspigor


Fanny och jag har varit riktigt husmors idag!
Bullar, chokladbollar och mat har det blivit!
Och tro mig,de tog tid.
Vi började vid två och blev precis klara 4½ timme!
Men gott blev det, vi fick grillad fläskfilé och risoni till middag.
Å snart ska de bli nybakta bullar till fika :) Mums!

 

Igår blev dessutom jätte lyckat!
Vi shoppade i Göteborg och vi hittade fynd på rean, de gillar man alltid.
Sen var vi på Liseberg och spelade pengar på hjulen men gick dock hem utan vinst men vi var glada ändå!
Sen kollade vi en stund på allsången där, riktigt trevligt faktiskt.
Jag kan bara inte fatta hur Linda Bengtzing såg ut med tanke på att det bara var 6 veckors sedan hon födde. Duktigt jobbat!
Sen blev vi så himla trötta så innan vi åkte hem så vi åkte förbi mormor och john och fick varsin krov med bröd och lite dricka så vi piggnade till innan bilfärden hem. Mys
Dessutom fick jag en jätte fin väggprydnad av dom som dom inte tyckte passade hemma hos sig, men jag gillade den. Den kommer bli fin fin i nya lägenheten!



Nu, fika!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, Bengtzing har nog aldrig varit snyggare tror jag

2009-07-28 @ 20:17:23
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0