Jag är INTE sjuk.

Den meningen går jag och repeterar i mitt huvud idag. Jag är INTE sjuk.
Har vilat hela dagen för att inte bli helt slut..
Ska nämligen jobba 6 dagar nästa vecka och det går liksom inte att jag blir sjuk eftersom alla andra är på semester.
Men jag mår definitivt inte bra.
Fast jag har orkat mig iväg och hyrt en film "Rachel getting married", hoppas den är bra! Plus en Ben and Jerry's för att lyxa till det. Så det ska göra mig frisk ikväll hade jag tänkt. Så de så =)

Så imorgon börjar alltså en riktig jobb vecka, men det finns en annan faktor som gör att det känns lite lättare och det är att vi ska köpa taperna imorgon innan jobbet. Nu är allt äntligen på G i lägenheten! Såå roligt :) Finns fortfarande några ställen vi inte är riktigt säkra på med det kommer med tiden, ett rum i taget. Vi ska börja med vardagsrummet. Åh, det kommer bli toppen bra! Jag LOOOVAR att ta bilder när det är klart :)

En grillad korv nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0