Det är iaf fredag...

Börjar kl14 idag, det är så skönt att gå upp på morgonen och bara gå runt i pyjamasen och äta frukost och mysa lite med sig själv.
Inte den vanliga morgonstressen när man bara har en timme på sig att göra allt..

Fast nu när jag sitter och tittar ut på vädret så blir man ju lite ledsen, jag som skulle ha promenerat med mina stavar idag innan jobbet :(
Dessutom sitter man och kollar runt på facebook och ser alla som är utomlands och jag blir så avis!
Det hade inte suttit fel med en vecka nu alltså.. och mina tankar går till underbara Turkiet som jag, Sebbe, Fanny och Tom var förra året, Det var verkligen världsbäst!



Men nu ska jag inte gråta mer över det, det är ju iaf fredag idag och då är man ju lite gladare än vanligt...
Åh, nu ska man bara dra sig in i duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0