Bada!

Igår tog ja, HÖR OCH HÄPNA, årets förta dopp!
Ja det tog lång tid iår, men så igår så fick jag en liten flipp på min själv och bestämde, väder eller inte så ska det hända nu!
Så jag tod med mig Fanny, Tomme och Atlas ut till nordkroken.
Jajjemen!

Fast jag tror att den som mest njöt utav det var lille Atlas, han älskar verkligen att bada och han tyckte att det minst sagt var dags för årets första nu.. Annars var det sådäääär varmt :)



Lillen blev väldigt förvånad när det kom lite "vågor".
Hihi men söt det var han!
Speciellt när han fortsatte att simma när man lyfta upp honom i vattnet :P


Nu ska jag alldeles strax göra mig iordning för jag och Sebban ska ut till Grebbestad och äta på restaurang med Linnea och David! YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0