Linn=plugghäst?

Som sagt så har jag ju börjat läsa på komvux denna terminen, läser både matte B och naturkunskap B.
Än så länge går de bra, jag kom ju in lite sent på naturkunskapskursen så jag hann missa lite men de får jag ta igen hemma, även en labbrapport som måste vara inlämnat, även om jag inte har gjort labben. kul :)
Ikväll är de matte igen och det är bara att köra på!
Jag tänker klara denna kursen och om jag vill bli sjuksköterska måste jag det!!

Det är också en som har ringt från ett jobb jag har sökt och jag får komma på intervju, det är ju toppen!

Jag vill byta design här på bloggen men är verkligen usel på det och skulle behöva hjälp! Någon som är duktig och gratis?  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0