Idre

Japp, jag är medveten om att jag är besatt

Mora 

Torsdag                                     Fredag                        Lördag                            Söndag
    
             
Halvklart till mulet men uppehåll.-1
-6
Halvklart till mulet men uppehåll.
Klart till halvklart och uppehåll.-4
-11
Klart till halvklart och uppehåll.
Klart till halvklart och uppehåll.-5
-11
Klart till halvklart och uppehåll.
Mulet men uppehåll.-5
-11
Mulet men uppehåll.
    
    
    
Nordvästlig vind3 m/s
Sydvästlig vind2 m/s
Västlig vind3 m/s
Sydvästlig vind2 m/s


..men det ser ut som att det kommer vara en bra dag i Idre på lördag och söndag och jag kan inte längta mer, kanske kan jag börja packa idag? :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas du får det bra i Idre.

Ja, tiden går alldeles för fort! Hinner knappt med ju. Å go är han. =0)

2009-01-28 @ 15:12:03
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0