2009

God fortsättning allihopa.
Nu är de 2009, känns lite konstigt tycker ja, jag kommer ihåg när jag var liten (även om det inte var så längesen) när man funderade på hur de kommer se ut runt 2010, och det kändes som att det var jääättelång tid tills den dagen skulle komma.
Men se, här är vi nu.
Mina jul och nyårs veckor har varit bra.
Har dock varit sjuk i stort sett hela tiden, men det har jag försökt förtränga för man är ju ändå ledig.
Detta året börjar ju än sålänge bra, fick förlängt på jobbet så man ska inte klaga.
Och snart bär de av till Idre också, hur bra som helst.
Idag fyller min Sebastian 23 år.
Tänk, när vi träffades var du bara en liten pluttig 20 åring (som jag nu hihi), men nu är du mycke äldre!
Grattis älskling. (L)
Idag ska jag försöka orka mig igenom jobbet så gott jag kan, sen fira Sebastian med pompa, ståt och smörgåstårta!! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0