Va händer nu?

Måndag igen.
Denna veckan bli annorlunda för min del.
Jobbar som vanligt idag.
Arbetslös imorgon.

Jag har mitt helg-jobb kvar men det är inte mycket att hurra för.
Jag känner att det bubblar inom mig, känslan är inte rolig.
Det är hemskt att veta att man inte har jobb = det kommer inte komma några pengar i slutet på månaden.

Jag har bara skola måndag och tisdag också så att jag inte inte mycket sysslor heller för den delen.. uschiamej.
Men det här är livets gång, tråkigt nog. Eller jag, just nu är det livets gång.
Hade de inte varit någon förbannad finanskris så kanske man hade kunnat få ett nytt jobb. Kanske

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller verkligen tummarna för att du hittar något snart!

2009-02-23 @ 11:40:54
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0