Torsdag

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder till er idag, men jag hittar inte minneskortsläsaren någonstans?
Aja, kanske den ploppar upp senare..
Igår fikade jag med Malin på espresso house i stan, mycket mysigt.
Hade så mycket att prata om, och bruden har precis tatuerat sig också. Mäktigt!

Det var även final i America's next top model igår, jag har inte följt denna säsongen så mycket men jag var bara tvungen att se finalen. För trogen som jag är har jag sett alla 11 säsongerna.
McKey vann



Detta tyckte jag var absolut den snyggaste bilden på henne.

Idag ska jag till blodcentralen efter jobbet, sedan hem till Jenny och kolla på hennes nya lägenhet. Fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0