Arbetslösheten

Tom känsla idag, det är riktiga dagen jag är arbetslös idag. Igår var jag tekniskt sett det också men var i skolan hela dagen så det kändes som jobb.
Började idag med att äta frukost med Malin på Espresso house, jätte trevligt!
Sen tänkte jag att jag skulle kolla runt lite i stan.. men det gick inte mer än en halv timme innan jag började känns mig rastlös. Vad ska jag göra på dagen liksom?
Det känns inte som jag direkt kan njuta av ledigheten heller för oron över vad man ska göra nu förföljer en hela tiden!

Men jag måste tänka positivt, något bra kommer dyka upp snart.
En annan kul grej är att jag imorgon ska färga mitt hår brunt igen!! Jag har sugit på denna karamellen nu länge men har varken haft tid eller pengar till att gå till frisören. Men imorgon händer de. Woho :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var galet mysigt på frukosten, vi måste göra om nått sånt snart igen! =) Kram på dig!

2009-02-28 @ 13:34:42
URL: http://lifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0