090227

Känns konstigt att inte vakna upp till någon klocka, har ju gjort det varje dag så länge nu.
Klockan brukade stå på 6 så nu vaknar jag av mig själv vid 7 och är superpigg! Det är ju inte lite konstigt.
Igår färgade jag äntligen tillbaka håret till brunt, så nu känner jag mig som mig själv igen. SKÖNT :) Om ni har tur kanske jag lägger upp en bild på det någon dag, om jag någonsin lyckas ta en bra bild på mig själv.. Hahaa..
 Idag åker jag med fanny och ammer till göteborg, ska inte shoppa för jag åker ju snart till stockholm och jag sparar till det, men mest för att komma iväg lite :)
Men först av allt är ju det att jag måste stänga av oprah och gå in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0