Min vecka

Nu har jag verkligen inte uppdaterat på länge.. Tänkte försöka summera lite vad som har hänt den senaste veckan. Börjar med lördagen då jag Linn Björk gick modevisning. Jag vet att det låter inte som mig och ingen kunde ha trott det, men vad gör man inte för ett presentkort :) Jag gick för Vero Moda i odenhuset, blev fixad i håret utav Mie´s och sminkad utav Kicks. Riktigt skoj. Dock gillade jag personligen inte sminket men det är ju kicks som säljer sig på den biten så jag la mig inte i så mycket. Men det var iaf roligt att göra det och nu har jag 200 till godo på VM att handla för! På kvällen sen hade min sötnos Malin inflyttnings fest i sin lilla gulliga etta här i stan. Det var en super trevlig kväll men god dricka och trevliga människor, dessutom blev jag moster till två små ljuvliga kattungar med namn Siv och Bodil. I just love them. Sen kom söndagen, då var det dags för min föräldrar att träffa Sebastians föräldrar för första gången! Spännande! Huset hemma var så städat så man vågade knappt röra sig :) Men det gick bra och dom verkade komma bra överrens, JEJ Lite senare i veckan var det tisdag och jag träffade Mirelle på morgonen för en frukost på Espresso house, mycket gott! På eftermiddagens var det dags för Siv och Bodil att ta sina första vaccinsprutor så som duktig moster följde jag självklart med som stöd. Det visade sig dock att gullungarna hade öronskabb så det behövdes behandlas, vilket inte alls var något trevligt. Skönt bara att det blev gjort direkt. Onsdag och torsdag var det jobb. Idag är det fredag igen, halleluja! Jobbar lite nu på SC, alltid lika trevligt här. Senare ikväll blir det personalfest för all personal som har jobbat på Innovatum de här senaste 10 åren. Ska bli intressant! Helgen blir annars lugn föräldrarna är borta så de blir extra mycke mys med min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Malin

o siv och bodil kan inte ha en bättre moster. <3

2008-10-03 @ 17:27:48
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0