Shopping



Hade jättekul igår kväll!
Åkte direkt efter jobbet till Lager 157 i Gällstad med Linnéa...
Vi var nästan helt själv i hela butiken och hade hur kul som helst :)
De är något jag rekommenderar att åka till torsdag kväll, dom har ju dessutom
öppet till 22 på torsdagar så du har tid efter jobbet =)
Hem resan tog lite längre tid än vad man kanske räknat med
 för de regnade och var så himla mörkt på den där lilla skogsvägen typ som de är dit.
Men vi hade super trevligt.
Fast de roligaste måste varit när vi stannade på donken på vägen hem för att köpa kaffe..
Först så sa killen på driv-in att vi skulle vänta med att beställa
men linnea bara kör på haha
sen skulle hon köra fram till luckan och ställde sig typ en meter ifrån
så hon fick häva sig ur fönstret, då var ja så trött också vid si sådär 23 så jag fick skratt anfall!
Sen tappade jag bort min plånbok inne i bilen
(hur nu de kan gå till)
men de gjorde ja..
Fast ja hittade den sen tillslut förstås :)
Jag hittade iaf 4 tröjor och lite små grejer så de var bra!
Linn nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anna

är det något ställe lite längre ner i landet jag verkligen gillar att shoppa på så är det lager 157 !

2008-11-30 @ 00:12:08
URL: http://aannamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0