vad vore livet utan shopping?


ja det är en bra fråga de, va vore live om man inte fick shoppa?
jag och underbara Malin har idag varit på torp och shoppat
det var jättemysigt, fick köpt en hel del:

lotion
tandkräm i travelsize
ett linne
en sweater
3 st(!) behåar
ett pedikyr set
bikiniöverdel

och allt tillsammans blev förvånansvärda 494 kronor! man måste bara älska rean <3

nu sitter jag har och drar mig för att gå och träna, det är så varmt ute att man tappar hela orken. men jag SKA gå....... snart.

Kommentarer
Postat av: Sofie

men herregud! hur lyckas du göra sånna fynd?! Avundsjuk! själv shoppade ja också idag... men är rädd att de var lite mer pengar o lite mindre saker. :(

2008-07-03 @ 23:11:00
URL: http://sofiehelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0