söndag

idag är det mammas födelsedag, och här sitter man på jobbet och ugglar. regnet smattrar mot glastaket i museét och besökare ska man vara glad om man ser några ungefär..
det har varit en sån där dag då när man ligger i sängen på morgonen börjar man tänka på vad man skulle kunna ha blivit smittad av igår så att man kan sjukanmäla sig idag, men det gör man aldrig. kanske är tur det.
man får helt enkelt försöka se de positiva sakerna som att när jag kommer hem ikväll ska vi fira mamma med langos och paket. langos mm de ordet klingar fint i mitt huvud nu när magen precis har börjat kurra lite.
sen i och för sig jobbar jag bara måndag och tisdag (som dessutom är min tjugonde födelsedag=)) å sen är jag ledig resten av veckan! WOHO

måste bara flika in att jag och min babe sebastian såg igår på filmen "cloverfield" ni vet den där filmen som är handfilmad igenom hela skiten. don't see it. hyr en annan film istället. om det inte vore för att jag fick ligga och mysa med sebbe, popcorn och massa tända ljus skulle kvällen förstörts utav den filmen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gratta mammsen från mig.. :D

2008-07-06 @ 19:22:09
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0