SOMMAR

Äntligen är solen och värmen här!
Vädret är absolut perfekt :)
Dessutom är man ledig och då kan livet nästan inte bli bättre
Igår hade jag en jätte trevlig dag, först cyklade jag och fanny hela vägen bort till överby för att göra någonting åt mitt presentkort som jag hade på H&M, vilket förstås inte var svårt hehe
Sen gick vi och strosade lite till och det var så himla skönt för det var helt folktomt (berodde säkert på vädret) men det var så skönt att bara vara ensamma och kunna prova i lugn och ro :)
Sen cyklade vi hem igen och åt glass och solade på trädgården och fanny somnade på studsmattan :D
På kvällen sen kom sebbe och vi åkte och spelade minigolf på spikön, vi hade sån himla tur för dom stänger egentligen kl 9 där och vi kom precis klockan 9 men då sa hon att vi kunde få ha gamla klubbor och sen lägga dom där på bakgården bara, så fick vi ha hela banan för oss själva! :D

Måste bara avslutningsvis visa upp vilka söta små nykomlingar vi har fått här i våran familj :

Våran hus igelkott har fått ungar! DOm är bara för underbart söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0