nya tag på jobbet

då vad det måndag igen.... eller nej, jag menade fredag!?
efter helgen (ons-tors) och två dagars ledighet börjar nu en ny jobbigt arbetsvecka fredag - tisdag. perfekt sådär över helgen hmm.
tittade dock på vädret nyss och det ska bli regn igen från lördag till tisdag om prognoserna stämmer och skadeglädje det är ju något som alla har inte minst jag själv som blev lite smått uppmuntrad av det så jag slipper jobba i solsken och värme. =)

när jag satt på jobbet idag så bläddrade jag i en ellos katalog och hittade faktiskt ett par byxor som jag blev förtjust i



dom ska jag se till att beställa :)

meningen var att jag skulle ut och jogga på spåret idag men så blev det inte, utan det blev after work med jobbet
istället. eller ja, jag och sofie åkte och mötte upp arbetskollegorna på swania var där en liten stund och sänkte medelåldern med en sådär 10-15 år och bestämde om oss för att gå till strandgatan och fikade istället. vi passade mer in där kände vi, plus att vi kunde prata med varandra ockå vilket var ett plus :D det var jättemysigt i kvällssolen, speciellt med så bra sällskap också. du gjorde min kväll sofie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0