Hurra för mig!

Då var man inte längre tonåring då utan jag är officiellt vuxen!

20 år, va konsigt det känns att säga det :D

I alla fall.. jobbar som vanligt idag och visst är det lite tråkigt när man fyller år men det är väl så det är i vuxenlivet antar ja hehe.. men ikväll ska jag ut med familjen och äta någonstans det ska bli jättemysigt
Sen är jag ledig resten av veckan vilket ska blir riktigt skönt, och på lördag blir det både lite kalas för mig på förmiddagen och på kvällen blir det bröllop.. det blir en lagom hektisk dag det =)

Hoppas alla får en superbra linnssy födelsedag för det ska jag se till att ha :)

puss

Kommentarer
Postat av: Nicole

Grattis på födelsedagen! =0)

2008-07-08 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0