göteborg och ogräsrensning


igår var en bra dag. jag och fanny min söta syster åkte ganska spontant ner till göteborg för att köpa en bröllops outfit tills på lördag. man hade lite press på sig eftersom jag var liksom tvungen att hitta något nu, har gått och dragit på dett i veckor nu. men det var kansk det som gjorde det, eller så var det den underbara affären top shop som gjorde min dag. jag hittade världens finaste kläder. ni får se det i bloggen på lördag under "dagens outfit"

idag dock har det inte varit lika roligt. först städat sönder i huset (på min mammas begäran) sedan har jag, fanny och mamma rensat ogräs!!
vilket slit att böja sig ner hela tiden!
men fint blev det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0