dåligt uppdaterad


ja, jag vet.. ingen outfit fick ni se.. först hängde sig min datorn för kusinerna laddade över massor med filmer:P sen fanns det liksom ingen tid kvar till det.. stress utgör ungefär hälften av mitt liv :)
kalaset var trevligt, fick en superfin resväska, perfekt inför min kommande resa till turkiet :D tack mina älsakde kusiner och mormor och john förstås!
fick även än gullig klänning utav min bror och hans fru :)
sen klart var det ju bröllopet. det var stort och stort typ haha:P
anita var super fin och romantisk som jag är så blir jag alltid rörd i sånna här tillställningar, det är ju så himla fint!
festen sen var något alldeles eget som det lätt blir när araber festar.
bilder kommer vid ett senare tillfälle.

och nu är man tillbaka på jobbet igen efter 5 dagar ledighet. pust.

/linnssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0