Friday

Då är fredagen snart avklarad, bara lördag och söndag kvar då på denna sommarsäsongen här på Innovatum.. känns både skönt och tråkigt.. jag gillar ju att jobba både på innovatum och på saab men nu ska det bli skönt att få vila lite.
Har precis bokat in mig på bokföringskurs tills i höst, så nu har jag iaf något nyttigt att göra, säkert inte så roligt men det är alltid bra att kunna bokföring. Känner att jag behöver uppgradera mitt cv lite mer..
Visst är jag iaf lite ambitiös? :)
Familjen åker till Grebbestad och myser i helgen också medans jag måste jobba.. de hade ju inte varit fel med en langos nu känner ja :P

Tittade på Karolina i längdfinalen förut, hon slutade som 9 vilket var tråkigt.. jag tyckte hon iaf kunde fått en medalj, det hade varit roligt.

Nej nu ska jag försöka överleva den sista timmen här på jobbet också...

Puss/linnssy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men linn! du kan ju inte anmäla dig utan att fråga mig! :( ;) jag hade ju tänkt att vi skulle vara arbetslösa o sysslolösa ihop i höst ;)

2008-08-23 @ 00:08:04
URL: http://sofiehelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0