när man grillar är det sommar

jag verkligen älskar att grilla!
men känner att det är sommar när man grillar.
igår var jag och sebbe hos linnea och david och grillade på kvällen, kändes liksom i hjärtat att det typ skulle vara sista gången man har en grillträff för denna sommaren, och det är väldigt sorgligt. jag vill inte att det sa bli höst och mörker igen.. kunde det inte vara sommar iaf en månad till?
blev utgång efter grillningen också, gick för till nitlotten som det var sista kvällen för.. det var riktigt trevligt, sebbe hittade lite ögongodis också haha :) gick vidare till sand sen en liten stund. kvällen blev iaf väldigt lyckad!
dock var det inte så lyckat imorse när jag skulle gå upp till jobbet och kände mig fortfarande lite dragen när jag vaknade :D haha men men två alvedon gör susen!
 

♥ linnssy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0