Liseberg

Igår blev det de årliga besöket på Liseberg för min och Sebbes del. Var inte först tänkt att vi skulle åka till Liseberg iår för att vi var på borås djurpark tidigare i sommar istället.
Men så tänkte vi varför inte :)
Jag måste också bara passa på att berätta att jag vann stjärnvinst för första gången i mitt liv! Linnssy blev glad :D
Så nu har jag massor med marabou mjölkchoklad hemma, mums!
En liten sorglig grej som jag och Sebbe kom på i slutet utav gårdagen var den att vi båda kom fram till att det inte var lika roligt längre att åka karusell.. kanske för att man har blivit lite "äldre" och insett att man faktiskt inte är odödlig trots allt. När man var liten så tittade man inte direkt på konstruktionen eller lyssnade om man hörde något konstigt ljud eller liknande, då var allt bara skitkul oavsett. Fy va gammal man kan känna sig hehe eller hur sebbo? :)

Idag är man tillbaka på jobbet igen efter en och en halv veckas minisemester. Kul att veta att man har sju dagar i sträck framför sig. Det borde vara olagligt att jobba så många dagar i sträck, livet står ju still i en hel vecka känns det som. Kommer det någonsin att bli måndag igen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0